iki_prens_annesi Slmlar bn dubleksli bi ewin ust. Katinda oturyrm alt katimda baska kiraci bi aile var suyumuz doglgazimiz ayri ama elektrigimz ortak nasil ayirabiliriz elektrgi kimin ne kadar kullandgini bilemyrm cok fazla geliyo fatura
iki_prens_annesi _annee_ ikiye boluyoruz faturayi ama kim ne kadar harciyo anlamiyrz mesela belki ayirma falan varsa diye ogrenmk istiyorum