Kızım 13-14 aylık olana kadar meyve hariç her şeyi yerdi. Bi çorba yapardım iki kase içerdi. Akşam 9da uyurdu. Uykusu bozuldu sabahlara kadar yatmıyor ne versem yemiyor su bile içmiyor sadece mama içiyor arada. Birden bire o çocuk gitti başka bi çocuk geldi. Sürekli kullandığı biberonu bile reddetti. Çorba koyuyorum ağzına, ögürüyor. Noldu anlamadım ya şoktayım iştahlı düzenli uyuyan düzenli yiyen bebek gitti yerine başka çocuk geldi sanki. Sizde de oldu mu ? Kafam döndü… ne yapsam olmuyor .