Bebeğim bir hafta sonra 2 aylık oluyor ve ben onunla aktiviteler yapmak için sabırsızlanıyorum. Kitaplar aldım çıngıraklı bileklik, oyun halısı hiçbiriyle oynayamıyrouz. Ya emiyor ya uyuyor ya da gaz sancısı çekiyor. Tam zeka kartlarını göstericem uyuyor, tam oyun halısına yatırıyorum kusuyor hop kaldır giydir derken uyuyor. Bu aylarda hiçbir uyaranla vakit geçiremiyoruz siz de durumlar nasıl merak ettim?