Bebeto01 Yatan para için başvuru yapmadım aslında ben aylık alışveriş kartım var para yatıyor 550 tl haftalık 2 paket bebe bisküvisi ve hergün halk ekmeği alma hakkım var ben bu yardımlardan yararlanıyorum sanırım onun üzerinden bu tutar yattı ekstra bir başvuru yapmadım yani.. En başında sadece İbb nin sayfasından sosyal yardıma başvurmuştum