HER07 arkadaslar size bisey sorcakdim bu h&m veya zarada satilan ayakkabilar marka diye geciyor mu yani mesela vicco adidas gibi mi sayiliyo cocuklarin ayaklari icin saglikli mi tam anlatabildimmi emin degilim 😂
Yamanikomm HER07 valla ben zara aldım çok kaliteli gelmedi bana ağır geldi yani o kdr paraya birdaha almam
Doga_sever HER07 bence bir ayakkabi markasi kadar basarili olamazlar cunku asil alanlari tekstil. Spor ayakkabisini botunu marka aliyorum ben. Ama cesit olsun diye sandalet terlik gibi daha gundelik seyleri hm den aldigim oldu. Zaraya da bakiyorum.
elizabeth HER07 zarayı bilmiyorum ama yazın hm den almıştım. Gayet kaliteli ve yumuşacıktı ama kalıpları küçük 2-3 ay anca giyebildi.
guno Ayakkabı ayakkabıcıdan alınır. Ben kendim alıp giymem bu markalardan, çocuğuma hiç giydirmem. Asıl işi ayakkabı olan markalara yönelin.