merhaba sevgili anneler, kızım 4 ay 8 günlük. gündüz nerdeyse hiiç uyumuyor beşiğine yatırdıgım an uyanıyor ya ayağımda hafif sallanarak uyucak ya da kucağımda. o da kuş uykusu gibi . en ufak sese gözlerini açıyor gündüz hiçbir işimi yapamaz oldum 😕 gece uykusuna 7 gibi geçiyor o değişmedi . sabah 6-6 bucukta uyanıyor. gece beslenme için uyanmalarını saymıyorum. sabah o kadar erken uyanması da çok yorucu. hava kapkaranlık biz uyanmış oluyoruz. gece uykusuna daha geç yatırsam daha geç uyanır mı acaba? meme reddi zaten vardı 4.ayla birlikte hepten bıraktı. kursağından yeter ki süt geçsin diye bende pek zorlamıyorum ağlamalarını duymaya gücüm yok meme konusunda ısrar etmiyorum pek . uzun süredir sağıp veriyodum zaten. biberonu da istemiyor. gece uyku arasında bile eliyle itiyor. ben zorladıkça da uyanıyor. ay böyle garip hallerdeyiz ya . atak olabilir diye düşündüm , baktım, bitmesine 10 gün gösteriyor. siz ne düşünüyorsunuz?