Gzm17 benim bebeğimde 9 aylıkken 8 kilo 200 Gr 73cmdi ama doktorumuz zayıf demedi hatta boyu bı tık ilerde dedi gelişim için sadece kiloya bakılmaz boyada bakılır benim bebeğim şuan 10 aylık daha kilosuna bakılmadi ama çok kilo aldı diyemicem diş çıkartıyor çok iştahsız bizde Aptamil kullanıyoruz şuan olsa olsa en fazla 8.400 8.500 anca gelir