Asdfasdf- Bebeğim 6 aylık bronşit başlangıcı var evde kullandığım bir hava makinesi var ama çok ses yapıyor kullanıp memnun kaldığınız hava makinesi var mı anneler hemen hemen cevap verin de bebişimin hastalığı ilerlemesin
-_-hUysUzvetatlikadin Asdfasdf- omron tavsiye edildi 500 civarı diye hatırlıyorum emin değilim ama para yetmediği için alamadık
Asdfasdf- Yamanikomm eczaneden mi aldınız küçük taşınabilirler var onlara bakıyorum şu an fakat uzun süreli kullanılır mı tereddütte kaldım
Asdfasdf- -_-hUysUzvetatlikadin şimdi trendyoldan baktım ama o markaya saçık sesli çalıştığını yazmışlar