2prnses1prens benim sütümde geliyor göğsüm şişiyo emmezse tas gibi olup akıyo o zamanda uykulu oluyo istemiyo gün içinde göğsüm hiç o şekil olmuyo sadece 1 2 saat emmeyince öyle aslında fazlada emmiyor 20 dk emen bebeğim şimdi 5 dk zor emiyor ne güzel emiyodu depremden sonra hem mamacı hemde emzikci oldu uyurken emzikle uyuyor mesela ama beni emsin mamaya gerek kalmasın istiyorum onuda doymak bilmiyor sabahtan beri emdirmeye uğraşıyorum 100 ml süt yaptım hepsini icti şimdi ağzında emzik uyutmaya uğraşıyorum