Dün 1 yaş aşısı olduk iki kola ve bir bacağa ama en geç saat 10 da uyuyan bebeğim 12 buçuğa kadar uyumadı çok zorladı. Gecede saat başı uyandı normalde bir kere uyanırdı ve bu sabahta çok erken uyandı ve asla uyumuyor sanki uyku gerilemesi yaşıyoruz aşıdan sonra oldu bunu yaşayan var mı