Foruma alakasız kaçacak ama soracak başka yer bulamadım Oscar marka fırınım var alti pismiyor fanli da fansiz da acsam derecesinj de acsam hatta fırının tabanina da koysam pismiyor üstü yanıyor nerdeyse napabilirim yasayan var mi basina gelen hiçbir sey yapamıyorum 😢