Nedir bu inek sütü mevzusu
İnek sütünün aslında pek masum olmadığını hatta tüketilmemeli gerektiğini söyleyen bir güruh var. Bunun Aslı astarı nedir? Ben zaten hamileliğim dışında kendimi bildim bileli içemem dokunuyor. Oğlum hiç sevmiyor kokusuna bile gelemiyor faydalı diye düşünüyordum doktora sordum yoğurt peynir tüketiyorsa illa süt içmesi şart değil dedi tamam dedim. İçmesi için zorlamam asla. Ama ne bileyim bana çok mantıksız geliyor şu savunma hayvanın yavrusu için olan şey o insan için değil ifadelerini gördüm. Bunca insan bunca zaman yanlış mı yapmış bilen var mı ? Gerçekten inek sütü zararlı mı? Bunun doğrusununnerden öğrenebiliriz? Yazınca binbir türlü şey çıkıyor hangisi doğru ? Sizler inek sütü veriyor musunuz çocuklarınıza ,sizler tüketiyor musunuz?
Yorum yapmadan tüm yazılanları dikkate alacağım çünkü gerçekten ben bu forumda pek çok konuda yararlanıyorum. Tek ricam lütfen kaos ortamı oluşmasın a sen nasıl verirsin a sen nasıl vermezsin nasıl anneler var yok efendim şöylesin böylesin gibi.