Merhaba bebeğim 34 haftalık prematüre doğdu. Şuan tam 2 ay 2 günlük. Avent biberon kullanıyorum ama hala başlığı 0 numara yenidoğan akışlı. Bir sıkıntı yaşamıyoruz hala ama doyduğunu yavaş geldiği için sanıp az besleniyorsa diye tedirgin oluyorum. Ne zaman 1 numaraya geçmeliyim?