adaruzgar bana şu an doktorumuz kek denetiyor 3 gün, yumurta ve süt fırınlanmış olsun diye, eğer problem çıkmazsa sonra sütlaç ya da muhallebi deneyeceğiz dedi ama piştikten sonra o da 15 dk fırına girecekmiş, 3 gün onda da problem çıkmazsa peynir ve yoğurt denemesi yapılacakmış. Bizim doktorumuz böyle söyledi :) diyeti açma işini bence doktor kontrolünde yapın ama