Merhaba, bebeğim 2 aylık olacak. Gündüzleri ne yapsam ne etsem bi türlü uyumuyor 5-6 saat ayakta kalıyor ama geceleri uyuyor. Aylık kontrolüne götürdük 1 ayda 900gr almış boyuda 2,5cm uzamış. Sadece emziriyorum ama gündüzleri uyumadığı için açlıktan uyumuyodur mama ver diyolar (doktoru ve akrabalar 🙄)
Bu şekilde kilo alımı olan ve emen bebeğe uyumadığı için mama verilir mi?