Dilaraortacc eskı puana mı bakıyorsunuz, onlar degısıyor soyle soyleyeyım dogu dusuk kapatıyor dıye yazdıgım batıları sıldırdı abımler zorla. Resmen psıkolojık baskı yanı😅 sonra noldu batıda sıldıgım yer benım puandan dusuk kapattı ben de acıkta kaldım yerlesemedım. Zaten son tercıhtı gıttı puanım oyle. Sız gıdebılecegınız yerlere oncelık verın ne olacagı bellı olmaz kı zaten cok cok alım olmuyor dıye bılıyorm tercıh sayısından 3-5 fazla yer olur en fazla ama su da var mısal sart sayısı fazla olan yerlere oncelık vermek daha ıyı cunku sız o sartı saglarsınız ama herkes saglayacak degıl bılmıyrm anlatabıldım mı ama anlamadıyssnız elımden geldıgınce yardımcı olmak ısterım