Kızlar bebeğim 10 ay 17 günlük emzirmek işkence gbi geliyo artk , devamlı goguslermi ısırarak emiyor dişlerini geçiriyor memede uykuya geçiyor,memeden kessem erken mi? Vermeyeyim gece uyurken diyorum ağlamaktan bı hâl oluyor , kafayı yiycem artk nasl bu çözüm yolu bulacağımı blmyrn ,mamada yemio ? Goguslermn ucu kanıyor dişini geçiriyor dayanamiyrm artk 🥺🥺