MineDamlanur06 Merhabalar sevgili anneler 5 aya girecek bi bebegim var adet doğumdan sonra 2 defa oldum ondan sonra yok komşularım dediler ki sütünü kontrol et eğer süt acıysa hamilesin tatlıysa değilsin dediler bu doğru mudur sizce
Yagmuurr MineDamlanur06 Hayır ya hiç alakası yok onun yerine test yapın emin olmak için ayrıca 1 seneye kadar olmamanız normal