2 yaşında oğlum var, oyuncaklarını dağıttığı zaman birlikte topluyoruz. Bazen beraber çamaşır katlıyoruz, çoraplarını eşleştirmesini istiyorum :) mandalina yiyeceği zaman ona veriyorum tabağı ile birlikte koltuğa oturup kendi soyuyor. Dışarı çıkacağımız zaman montunu getirir eve girdiğimizde de montunu odasına götürüp bırakır. Şimdilik aklıma gelenler bunlar :)