Uykusuzkoala haklısınız doğal bir süreç ama benim oğlumun ilk saçları döküldü yerine yenileri çıktı ama çok zayıf ve seyrekti 6. Ayında sıfıra vurduk benimde içim acıdı keserken ama daha sonra daha gür çıktı şimdi seyreklik yok, çok ve gür. Bebeklik saçları kesilmeden gürleşmiyor malesef