Kızlar bebeğim 8 aylık ve ilk defa bu kadar ağır ve huysuz grip geçiriyoruz burnunu açmama hiç izin vermesede zorla açıyorum tıkalı olduğunu anladığım zaman yemeklerine bir diş sarımsak koyuyorum ben yutuyorum ezip emziriyorum fakat düzelme yok ve gecede hiç uyumadı gözleri tam dalıyor hemen ağlayıp geri açıyor bir yandan da diş çıkarıyor ne yapmam gerekir yardımcı olabilirmisiniz