Kızlar bebeğim 16 günlük ve göbeği yeni düştü ama göbeğinde çıkıntı gibi bir uzantı var neyin nesi anlamadım doktoru akıntı kötü koku yoksa sorun yok dedi ama bu çıkıntı nasıl olacak böyle kalacak mı daha önce başına gelen var mı ? Birde göbek dün gece düştü ve dünden beri huysuz ve resmen kuş uykulu uyumuyor ve sürekli mızmızlaniyor göbeğinden kaynaklı olabilir mi ?