Kızlar aşırı kıl sorunum var hangi markadan memnunsunu
079aslankuzusu bende almayı düşünüyorum, post açacaktım hatta. Şurada bekleyeyim 🌸
079aslankuzusu roborock s5 max 👍👍
079aslankuzusu roborock s5max🫶🏼
079aslankuzusu iRobot i7+
Xiamio moplu pro 2 yi düşünüyorum yorumları gayet iyiydii
079aslankuzusu xiomi kullanıyorum çok memnunum