Sehirdegeceyarisi Merhaba anneler özel hastanede sünnet ettiren varmı 5 aylık lokal anestezi ile olacak yanına benimde alırlar mı nasıl oluyor bilgi verir misiniz
Barinsmom Sehirdegeceyarisi 4 aylıkken özel hastanede yaptırdım şuan 5,5 aylık. Genel anestezi (maske ile uyutarak ) ameliyathanede yaptılar yanına almıyorlar
Deletedmom_39 Sehirdegeceyarisi kardeşim özelde yaptırmıştı canım yanına girip bacaklarını tutmuştu 4 aylıkken
Barinsmom Sehirdegeceyarisi Amin 🙏🏻 yok hiç bir zorluk yaşamadım ben ağlamadı bile 1,5-2 haftayı buldu dikişlerin düşmesi sadece
Sehirdegeceyarisi 1Att-Anne çabuk iyileştimi zorlukları neler Allah’ın emri ama kendimi çok kasıyorum umarım çabuk atlatır
1Att-Anne Sehirdegeceyarisi çok rahat olun endişelenmeyn sadece ilk gün zorlandık inanın nasıl olmuş bitmş anlamadk ne kadar erken olursa o kadar iyi ama
Wanderlust Sehirdegeceyarisi 2 aylikti esimle ikimizi de aldilar hatta bir ara annem dahi geldi cok kolay ve sorunsuz gecti bizimkisi ilk gun dahi aglama huzursuzluk yasamadi sukur darisi basiniza hoc korkmayin cok kolay ve basit bir islem 🌸
Storymoon Sehirdegeceyarisi ben 7 aylıkken yaptırdım lokal anestezi ile kendi muayenesi vardı bizde yanındaydık hiç bisey anlamadı çok rahat geçti çizgi film izliyordu oğlum anestezi geçince çok ağladı ilk gün diğer günlerde sıkıntı olmadı
Annis-ogul Sehirdegeceyarisi bn 2 aylıkken yaptırdım cnm .cok kısa sürdü zaten bebek müziği açıp sakinlestirdiler sadece igne yapılırken 2 dk agladi sonra hiç sesi çıkmadı cok sukur kolay gecti .anne baba almiyorlar bi heyecanlaniriz korkarız diye .daha iyi zaten
Sehirdegeceyarisi Cevaplarınız için teşekkürler rahatlattınız beni güzel anneler umarım güzel bir gün geçiririz sorunsuz 🙏🙏