mervedms61 pişik kremi kullanıyorum 14 aydır😊 evet zeytin yağı asitli o nedenle de bebek tenine uygun değil. Hatta özel bölgelerin ph ı yani asit baz yapısı zaten tüm vücudumuzdan farkldıır. O nedenle de pişik kremleri vs o ph a göre üretilir. Özetle işin özü pişik kremi😊 bir defa kızıım pişikken kantaron yağı sürme gafletine düştüm çok önerdiler, kasıkları mantar oldu mesela iyileşene kadar canımız çıktı.