Bugun dengeli beslenmeye başladim.
Sabah 10.30 da kahvaltim bitmisti saz once spor yaptim biraz (instgram dansatolye videolarindan) şimdi ara ogun orta kahve iciyorum sadece.Tartim bozuldugu icin tartilamiyorum en son 86 kiloydum.Subata kadar 75 olmak istiyirum dogum gunumde bambaşka olmak o 10 kgyi ustumden atmak istiyorum.Bu ay sonunda kizimin dogum gunu 2 3 kg gitse odemlerimi atsam yeter gibi yuzum bacaklarim cok şişti,ve ondanmidir bilmem aciyor bacaklarim
Varmi spor,odem attirici tavsiyelerinizz yada benimle devam edecek 🌸🌸🌸