bikerem Öylemi ne güzel, çocuğunuz çok şanslı o zaman. Özel günlerde ne güzel şeyler yaparsınız 🌸 Uygun fiyatlı hiç bir şey kalmadı ki artık maalesef. Birde ben katalogda olmayan bir konsept istedim. Orman perisi konsepti, kendim bulup foto gösterdim falan belki o yüzdende fiyat arttırmışlardır bilemiyorum. Artık ne ucuz ne pahalı karar veremiyorum 🤷🏼♀️