bsraoyku 2aylık bebeğimin idrarında keskin bir koku var ve vajinasının içinde beyaz bişey var bu normalmi dünden beridir ağlayıp duruyor
Zeliha27mira bsraoyku mantar olabilir enfeksiyon olabilir doktora götürün hemen benm kızımda beyaz olmuştu mantar çıktı doğduktan 1 hafta sonra.
LaMamaDellaCicala Benim bebegim erkek ama idrari cok keskin koktugunda idrar yollari usutmus olabilrmis doktora gotur bence cunku akintida varmos seninkinde kiz cocuklarini bilmiyorum bize oyle bir durumda hemen getirin dediler