2prnses1prens Bebeğim 3 aylık sütüm azaldı var ama doymuyo yani doyasıya emmiyor 3. Bebeğim az çok anlıyorum azalıp azalmadıgını doktora elbet danışacağım ama evde mama vardı hiç açılmamış emzirdikten sonra verdim içti yavrum bez sayılarım önceden iyiydi oda azalmaya başladı gibi ama benim gönlüm hiç rahat değil bi yabım diyo ki doysın yeter diğer yanım sütüm tamamen biterde emmezse ya hiç 🥺🥺
Parsbabyy 2prnses1prens bende aylarca acaba yetmiyor mu diye endişe ediyordum bazen sırf merakımdan sağıyordum ne kadar çıkcak diye 30 cc anca çıkıyordu iki memeden toplam. Ama her zaman çok şükür bebeğimin kilosu iyi gitti zaten yeterli beslenemese kilo alımı durur ve doktorunuz uyarırdı. Bizde mesela sürekli meme krizi yaşiyoruz 5,5 aylık olduk hala yaşiyoruz büyük ihtimalle atak dönemlerinden vs kaynaklanıyor benim oğlumda öyle doyasıya kana kana hiç emmedi yani memeyi😅 panik yapmayın sütünüz yetiyordur🙏🏻🫶🏻 e bebekten malt içeceklerden alın ben yetersiz hissettiğimde içiyorum arttırıyor gerçektende. Hümananın çayını kullandım 2 paket ama baba pek işe yaramış gibi gelmedi
Woman35 2prnses1prens siz yine de sık sık emzirmeye devam edin süt yapan yiyecekler yiyin için ( bulgur pilavi, dereotlu sarımsaklı yoğurt, ev yapımı az şekerli hoşaf, tahin pekmez, tahin helvası, boza, kuruyemiş )
Woman35 2prnses1prens bu arada bulgur pilavı aşırı gaz yapıyo haberiniz olsun içine kimyon atmak bende işe yaramadı hoşafı da erikli yapmayın o da gaz yapıyo bi de ben Hipp Natal Emziren Anneler İçin çayından kullanmıştım o da işe yaramıştı ısırgan otu kaynatın için
Sebusebu 2prnses1prens süt az geliyorsa mama verebilirsin. Mama zehir değildir bir cok anne mama ile besliyor bebeğini. Ben meme+mama seklinde ilerledim. Ek gıdaya gecince mamayı bırakır emzirme ve ek gıda ile devam edersin. Emzirdiğin sürece bi iki damla da olsa sütün gelir. Bi damlası bile yeter diyor doktorlar. Bu aylar kilo aldığı toparlandıgı dönemler. Zaten 7.8. Aydan sonra kilo alımı ayda 200 grama düşecek. Zayıf kalmasın sonra ilerde nasıl kilo aldırırım diye dert edersin. 3. Cocugun daha iyi bilirsn
2prnses1prens Parsbabyy takip ediyorm canm kilo almını 2 haftadır gram almadı malesef bez sayısıda azaldı şu 2 hafta içerisinde
2prnses1prens Woman35 yiyorum canm bn hepsini hiç geri çekmedim yemeklerden kendimi ama dediğim gibi 3. Bebeğim gep sütüm iui olmuştum yine çok fazlaydı sütüm ama söyle 1 aydır takip ediyorum azaldı belli yani doya doya emmiyo hiç sütüm oldugunda çok güzel emiyo olsa yemecek yani bugünden 1 ölçek mama yaptım onuda içti süreklide emziriyorm her istediğinde vs yani pek mama verme taraftarı değilim emsin istiyorm çok seviyorm emzirmeyi ama tamamen doymadıgınıda hissedince öyle bırakmak istemiyorm doysa mamayı içmezdi diye düşünüyorım bez sayısıda azaldı 🥺
2prnses1prens Sebusebu mamaya zehir gözüyle bakmıyorm mecbur kalınca tabiki vereceğim ama niye bilmiyorm üzülüyorum sütüm yetmediği için emmeyi bırakmaması normalde bu ayda 2 damlalıklı biberon kullanması lazmmış bn 1 damlalıklı olandan aldm rahat gelipde bırakmasın diye yarn doktoruylada görüşeceğim zaten inş artar tekrar sütüm gerek kalmaz
Woman35 2prnses1prens yani bilemedim ne desem doktorunuza da danışıp başlayın mamaya kilısuna da bakılır günde kaç saatte bir çişli bez alıyorsunuz tam dolu mu önceki gibi yoksa orta ya da az mı söyleyin doktorunuza sizi yönlendirir inşallah bol bol gelir sütünüz 🙏🏻
Denizanasi92 2prnses1prens alması gereken kilonun alt sınırındq alınca bile anne sütü yeterli diyor doktorlar memelerin terbiye oluyor ayrıca önceki gibi fışkırır gibi dolmaz yanlış yapıyorsunuz bence. Bu ilk paniği hepimiz yaşıyoruz ama normali böyle memeler belli bir süre sonra bebeğe göre süt üretir fazla fazla üretmeyi bırakır pompa bütün sütü çekmez
2prnses1prens Denizanasi92 canm 3. Bebeğim memelerin terbiye olayıno çok iyi biliyorım çok çok fazla emzirme yanlısı biriyim fakat şuan durum farklı 1 aydır gözlemliyorum gündüzler hiç uyumamaya başladı huzursuzluğunu gazdan sanıyorduk ama bugğn mamadan sonra gördümki gazını gayet rahat çıkartıyor doymadıgı için durmuyormuş bez sayılarımızda azalmıştı emzirdikten snra mama veriryorm emzirmenin arkasına sağım yapmaya başladım tekrar yetercek kadar artarsa elbette bırakırım şuan içim hiç rahat değil emzirmeyi çok seven biri olarak ama doymamasınada gönlüm razı değil
mommybaby 2prnses1prens bu aylarda azalma olabiliyor bol bol emzirin artacaktır . Bi de doktora gittiğinizde tarama yaptırın mutlaka kan değerlerinize tiroit değerlerinize baksınlar
Hamzaninannesi1411 2prnses1prens anne sütü+mama verebilirsiniz mamayla destekleyebilirsiniz. Üzülmeyin daha çok çekilir sütünüz. Anne sütüne yakın mamalar var diye biliyorum doktorunuz daha iyi bilir :)
2prnses1prens Hamzaninannesi1411 çok teşekkür ederim emzirdikten snra mama vermeye başladım bayada içiyor eğer doysaydı hemen emzirmenin arkasına içmezdi diye düşünüyorum yarın doktorumuza gideceğiz zaten onada danışacağım emzirme arkasına sağıma başladım inşallah artar tekrardan