Sedacyln Kayınpederim 1 poşet sarımsak getirmiş kastamonudan ama onları nasıl muhafaza edicem kızlar? Soyup buzluğa atsam hespini birşey olmaz herhalde varmk pratik saklama yöntemleriniz
Zeliha27mira Sedacyln Ben hep öyle saklarım soyar robotta Tuz döküp çekerim küçük kilitli poşetler var 1 yemeklik kadar koyuyorum hicbirsey olmuyor. Gayet de pratik erimesi de kolay. Saklama kabına da koyabilirsiniz.
Denizanasi92 Sedacyln dondurmak çok iyi bişey değil normal haline göre illa ki bir şeyler ölüyor içinde. Kuruysa serin bir ortamda uzun süre kullanılır ki ben aylarca kullanıyordum
Sedacyln Denizanasi92 onlar bana 1 sene gider o yüzden bir süre sonra çürüyo canım daha önce çöpe gitti yarısı zaten çok kullandığım bişe değil o yüzden dondurucuda saklamam lazım
Alyamom26 Ben bir yakınımın tavsiyesiyle hepsini tek tek ayırdım ama soymadan attım . Çıkardığımda o kadar rahat soyuluyor ki .