betulszr benim ki iki aylık aynı valla gündüz hiç uyumuyor desem yeridir 10- 15 dakika şekerleme yapıyor yarım saat uyuduğu nadir koşarak iş yaomaya calisiyirum evde bı çocuğum daha var o yavrum aç kalacak diye ilk isim ona yemek yapmak oluyor gece de gazdan yatamiyor sürekli uyanıyor bu analar napsin zombi gibi geziyorum valla uykusuz olunca da sinirli oluyorum Allah yardımcımız olsun.