Hanımlar kızım 15 aylık. 1 yaşına kadar prima aktif bebek kullandık. 1 yaşından sonra sleepy extra kullanmaya başladık. Bu zamana kadar hiç problem yaşamadım son zamanlarda gece temiz bezini bağlıyorum, sabaha yatak vs hep çiş olmuş durumda uyanıyoruz. Sanırsınız kızımı tuvalete alıştırıyorum. 😂 sebebi ne olabilir acaba küçük mü geliyor bezi anlamadım. Ama bacaklarını vs sıkmıyor yani iz olurdu diye düşünüyorum.