Arenege22 Kızlar sezeryan sonrası dikişlerimin üst kısmı hala çok acıyor 20 günlük olduk bugün acaba çatlaklar var ondan falan mıdır
Sedaliz Ozamnalae Acı bende de olmuştu , otururken oksururken falan ama takip edin yara yerinde kızarıklık akma vs varsa tehlikeli onun dışında yavaş yavaş düzeliyor,tabi ciddi acı varsa doktorunuza görünün mutlaka
Arenege22 Sedaliz yani yara yerinde bi sıkıntı yok kızarıklık var ama norma yara izi olduğundan başka bi sıkıntı yok şuan