Divayorgun Naturall canım sadece akşam ve gece yaktık düşük ayarda 1000 lira gelmiş. Artık hava soğudu gündüzde yakıyoruz 2000 bulcak demekki
Zhnce ikitosbikannesi basiskele deyim Henüz açılış yapmadık biz Kartepe yukarıda kalıyor diye Daha mı soğuk acaba (Daha yeni taşındım kocaeliye hangi ilçe nerde bilmiyorum 😬 )
ikitosbikannesi Zhnce 😂😂 evet yukarıda kalıyor biraz valla bende geleli 1.5 yıl oldu ama burda çevre vs olmayınca inan bende bilmiyorum hangi ilçe nerde ne kadar uzak 😂 sadece çarşıyı biliyorum fetih caddesi 🤣
Gastronomanne Dnz355 eşimin arkadaşı bu işi yapıyor ondan aldık wifili istediğimiz odaya taşıyoruz markası rcon
Zhnce ikitosbikannesi 😄😄 biz gölcük tarafındayız çarşı 15 dk araçla Cok gezdik aslında ama kartepeye gitmedik Kar yağışları tam anlamıyla başlasın kayak yapmaya gitmek istiyoruz oraya 😄
Divayorgun Naturall canım en pahalı doğalgazı doğu bölgesi kullanıyormuş eşim öyle demişti. Bizim de baya yüksek geldi
Divayorgun Naturall kiralar nasıl sizin orda? Ne kadara oturuyorsunuz. Kiralar uygun en azından batıya baka diyoruz