Ne kadar geldi sizlere? Bize 1.700₺ gelmiş. 45 de her oda yanıyor. Ardahan da yaşıyoruz. Antalya’dan geldik buraya doğalgazdan pek anlamıyorum kullanımını. Aç kapa yapmıyorum hiç. Birde duş alıyorum her gece 10 dk sürüyor o bu kadar etkiler mi? Ben bir yerde yanlış mı yapıyorum acaba?