Kızlar ben bildim bileli önce evi toplar tepeden aşağı doğru silerim sonra süpürür yerleri silerim daha temiz olduğunu düşünüyorum.
Oysa önce süpürge açılması gerektiğini savunan çok kişi varmış 🤔😅
Süpürürken tozlar tekrar eşyalara yapışıyormuş. Ama önce evi süpürsek toz alırken tekrar o tozlar yere dökülecek.
Sizler nasıl yapıyorsunuz ?👇🏻