emremine99 Kızlar 52 günlük bir bebeğim var bugün sabah kalktığında fark ettim alnı sıcak ateş 37.4 37.6 falan çıktı önce ayakları sıcak olurdu altıgda a şimdi gel soğuk usutmis galiba kızlar ne yaoam gerek eşim nöbetci bugün
birminikbebekannesi emremine99 Çok küçük daha benim bebeğim de 40 günlükken öyle olmuştu hastaneye götürmüştüm kan gazına bakmışlardı üşüdüğü için oldu demişlerdi 1 ml calpol vermişlerdi
Saresi emremine99 bu durumla alakalı bilmiyorum ama genel olarak ateş olduğunda eller ayaklar soğuk olur
emremine99 birminikbebekannesi yaa evet bizde kucuguz bnde verdim çok az ama ateşi hala var alnı sıcak ayaklari soğuk ya
birminikbebekannesi emremine99 bebeklerde 38e kadar ateş sayılmıyor 38 üstü ateş sayılıyor bende sizin gibi küçük diye telaş yapmıştım doktorumuz öyle söylemişti 38i geçerse hastaneye başvurun demişti