Nasıl yapıyorsunuz,ne kadar sürecek , ve süreç sonunda ne olmasını bekliyorsunuz? Kronik ürtikerim var .bu diyete başladım. Onca doktora gittim biride bundan oluyor histamin diyeti yap demedi .kaşına kaşına derimi yoldum ayaklarım şişti. İnternette araştırma yapıyordum uzun zamandır ve bu bilgiye ulaştım .üç haftadır yapıyorum şikayetlerm azaldı hergün ilaç alırken haftada ikiye geriledi.ama ne zamana kadar böyle olmalı listede olan yiyecekleri çok seviyorum çok şey çıkardım . Kahvaltıda sadece salatalık ve biber yiywbiliyorum .yapan varmı bu diyeti sorularım olacak