Fatma22 burda uzman doktor olsa bile size net cevap veremezki, bende de morluklar olusuyordu. Dahiliye testlerde sorun gorunmedigini, daha detayli incelenmesi icin ileri uzmanlik alani olan hematolojiye gonderdi. Aylarca bir ton test yapildi. Bir sey cikmadi. Sonra bir degerim dusuk cikti diye ramotolojiye yonlendirdiler. Ordada test istendi ama bisey cikacagini sanmiyorum cok kucuk ihtimal bu morluk bizim alanimizla ilgili degil. Hemotoloji duzenli takip yapacak dedi. Ben de pes ettim gitmedim. Yani aylarca yapilan derinlemesine testlerle bile cevap bulamadim ben, siz burda bir saglikcidan cevap alamazsiniz :)