4 aylık bebeğim 2 aydır sadece sümüksü ve ishal şekilde büyük tuvaletini yapıyor. Ayrica sirtta kuruluk cok hafif döküntü emerken huzursuzlanma emmek istiyor fakat kendini rahatsiz hissettigi icin birakiyor
Dışkı testinde gaitada gizli kan pozitif çıktı. Tuvaletinde kan yok ama sümüksü ve cıvık uzun süredir, netten arastirinca çok tedirgin edici seyler okudum devam edemedim, Henüz sonuçlar için gitmedim dra bu durumu yaşayan anneler varsa yardımcı olabilir mi? Korkulacak bir durumu var mi? Süt alerjisinden olabilir mi bu pozitiflik.