Benim bebek arabam hiç yok sadece pusetimiz var Almanya’dan geldi yazın bebeğim 7 8 aylık oluyo bebek arabasını da ozaman alırız diye düşündük , o yüzden oneribileceginiz markalar bebek arabasının kullanımı hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏🏻😊