Kızlar eşim birkaç gündür nöbette. Kartimdaki son parayı tükettim. Elimde nakit yok..
İhtiyaçlar için altin bozdurmam gerekiyor ama bebeğim hasta çıkamıyorum en yakın kuyumcuda 2 km uzaklıkta. Evden cikmadan nasil bozabilirim.
Evimizin karşısında taksi durağı var acaba arasam rica etsem benim için götürüp bozdurabilirler mi?
Ücretini öderim. Çaresiz kaldim ya.