merhaba bebeğim 15 aylık. 1 aydan beri gece uyumuyoruz. 15 dk da bir uyanıyoruz. Aç degil diş de çıkardi öyle bi rahatsızlığı da yok. Uyku eğitimi veriyim dedim. Şimdi öğle uykusuna yatırırken yatır kaldır yöntemi ile 15 dk falan agladi konuştum ninni söyledim yine ağladı. Eşimi çağırdım biraz o yapsın diye. O da ağlamasına dayanamadı. Neyse kucagim da uyuttum ama uyurken bile hala hickiriyodu. Çok üzüldüm ve vicdan azabi çekiyorum. Allah askina bana bi akil fikir verin. Nasıl uyutabilirim. Kendimden geçtim ona da yazık gece asla verimli bi uyku uyumuyo