gmzshn Bebeğim kanguruda durmuyor bitane 180 TL’ye almıştım durmuyor çok ağlıyor daha iyileride pahalı artık bunu iade edip güzel bitane alacağım. Sizler hangisini kullanıyorsunuz? Bebişler içinde duruyor mu ?