40 günlük bebeğime sütüm yetmediği icin doktor tavsiyesiyle sma optipro kullanıyorum 1 haftadır bebeğim çok gazlı gaz mamadan mı onu bilmiyorum damlalar bile fayda etmiyor o derece dünde kakasını yapamadı cok kötü oldu cocuk bütün gün ağladı hiç uyumayınca acile götürdük yavruma lavman yaptılar mamadan dolayı mı kakasını yapamadı acaba kabız mı olmuştu mama değişikliği mi yapmalıyım hangi marka almalıyım? Doktor mama değişikliği yaparsan daha cok kabız olur dedi bugün bakıcam kakasını yapacak mı yine yapamaz diye çok korkuyorum sma mama kullanıp kaka sorunu yaşayan oldu mu?