Evet kızlar tamda bugün 16 aylık olduk ve ayağa kalkıp 3 adım attı düştü tekrar kalkıp adım attı ne kadar çok sevindim göz yaşım geldi büyük oğlum 9 aylıkken yürümüştü küçüğü biraz geç yürüyünce endişelendim ama çokta takmadım 18 aya kadar beklicektim çünkü yiğenim 2 yaşında yürümüştü bu yüzden bebekten bebeğe değişiyor inşallah sağsalim daha güzel yürür oluşum hala yürümeyen bebekler için endişelenmeyin sağlık açısından hiçbir problem yoksa illaki yürüyecektir kafanıza takmayın annelerim çünkü çok post görüyorum hala yürümüyor diye o yüzden zamanı gelince yürüyecektir koşacaktır konuşacaktır annelerim sağlıklı olsunlar da diğerleri sırayla gelir 🙂🙂