Aynıyız bizde 6 ay 15 günlük ⅘ gündür balgam problemi yaşıyoruz burnu çok dolu sürekli serum fizyolojik ile temizliyorum özellikle sabahları uyandığında aşırı öksürüğü ve balgamı oluyo her sabahta 4 gündür bir kere kusuyor. Dün doktora götürdüm antibiyotik ve balgam söktürücü ilaç verdi umarım iyi gelir hepimizin bebişleri düzelsin 🙏🏼