-tugce- Şu an ücretsiz izindeyim, bebeğime bakacak kimse olmadığı için izin almak durumunda kaldım. Ağustosta dönmem gerekiyor. Bildiğim kadarıyla, Okul Öncesi Öğretmenliğinden mezunsanız Formasyon özel kurumlarda istiyor. Çocuk Gelişiminden mezunsanız istemiyorlar.