Dfn34 bir doz dediği üç dozun toplamı değil. Yanlış anlamışsınız. Her aşı bir doz zaten. Başlanan zamana göre doz sayısı değişiyor. Ne kader geç başlanırsa o kadar az aşı olunuyor. Doktorlar geç başlamayı önermiyor ama. Siz doktor takvimine uyun yani başka yere de gitseniz üç doz başlamazlar. Aşı takvimi o şekilde.