zeynakiz sizin unutturmanıza gerek yok çünkü sürekli ihtiyaçları değişiyor ve nasıl uyumak istediklerine onlar karar veriyor. Benim oğlum 3- 4 ay omuzda, sonra kollarımda gezerek, sonra yatağında pışpışlayarak, sonrada memede uyudu. Şuan 26 aylık daha yeni memede uyumayı bıraktık hikayelerle yatağında uyuyor. Yani kucağa alışır baskılarına kulak asmayın bebeğiniz neye ihtiyaç duyuyorsa ona odaklanın. Zaten iki aylık bebek ne kadar ağır ve yorucu olabilirki, anın tadını çıkarın.